رستوران های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جای تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزانتور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

رستوران ترکیبی دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی Alexandra Floating Restaurant یکی از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست. دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد
در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها آماده پذیرائی از مهمانان ، گردشگران و مسافران تور دبی میباشد.

رستوران شناور الکساندرا

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.

کافی شاپ یخی





:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی, رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: